• Фізкультурна-аздараўленчы комплекс "Юнацтва-Ушачы" Фізкультурна-аздараўленчы комплекс "Юнацтва-Ушачы"
  • Панарама Ушачы Панарама Ушачы
  • Абрад "Зажынкі" Абрад "Зажынкі"
  • Касцёл св. Лаўрэна ў г.п. Ушачы і гарадская танцпляцоўка Касцёл св. Лаўрэна ў г.п. Ушачы і гарадская танцпляцоўка
  • Помнік загінулым воінам і партызанам у г.п. Ушачы Помнік загінулым воінам і партызанам у г.п. Ушачы
  • музей народнай славы імя Героя Савецкага Саюза У.Е.Лабанка музей народнай славы імя Героя Савецкага Саюза У.Е.Лабанка
  • Мемарыяльны комплекс «Прарыў»Мемарыяльны комплекс «Прарыў»
Галоўная -  Навіны -  Навіны рэспублікі

Важная задача адукацыі - фарміраваць інклюзіўную культуру грамадства - эксперт

25.02.2020

Важная задача адукацыі - фарміраваць інклюзіўную культуру грамадства. Такое меркаванне журналістам выказала начальнік упраўлення інфармацыйных адукацыйных тэхналогій Нацыянальнага інстытута адукацыі Міністэрства адукацыі Ірына Харэвіч, перадае карэспандэнт БЕЛТА.

"Адным з напрамкаў адукацыі з'яўляецца фарміраванне так званай інклюзіўнай культуры грамадства, - расказала Ірына Харэвіч. - У Беларусі талерантна ставяцца як да прадстаўнікоў розных культур, так і да людзей з абмежаванымі магчымасцямі. Гэтыя паняцці павінны фарміравацца ў тым ліку і на ўзроўні адукацыі. Напрыклад, у школе, калі хлопчыкі і дзяўчынкі толькі пачынаюць знаёміцца ​​з такімі людзьмі і ў працэсе камунікацыі разумеюць, што пры неабходнасці трэба ім дапамагчы".

Паводле яе слоў, сёння інфармацыйныя тэхналогіі актыўна ўкараняюцца ў адукацыйны працэс. На старонках падручнікаў размяшчаюцца QR-коды, якія пашыраюць існуючы кантэнт. Вучні могуць паглядзець відэафрагменты, якія дапаўняюць асноўны матэрыял, або прайсці інтэрактыўныя заданні на замацаванне ведаў. Такія вэб-тэхналогіі выкарыстоўваюцца і ў інклюзіўнай адукацыі. На нацыянальным адукацыйным партале adu.by педагогі і бацькі могуць знайсці інфармацыю, якая датычыцца інклюзіўнай адукацыі: метадычныя дапаможнікі, напрацоўкі выкладчыкаў і спецыялістаў з усёй краіны.

Начальнік аддзела навукова-метадычнага забеспячэння прафесійнай адукацыі асоб з асаблівасцямі псіха-фізічнага развіцця і агульнай сярэдняй адукацыі Рэспубліканскага інстытута прафесійнай адукацыі Алена Фалевіч прывяла ў прыклад Магілёўскі эканамічны каледж, на базе якога арганізавана эксперыментальная пляцоўка для навучэнцаў з парушэннем апорна-рухальнага апарату. Навучанне праводзіцца з максімальным выкарыстаннем элементаў дыстанцыйнага навучання.

Як невідушчы карыстальнік інтэрнэту, майстар вытворчага навучання Мінскага дзяржаўнага каледжа электронікі Аляксандр Севярын дадаў: трэба перастаць здзіўляцца таму, што людзі з абмежаванымі магчымасцямі могуць карыстацца сучаснымі тэхналогіямі. Аднак варта разумець: тэхналогіі даступныя не ўсім і не аднолькава. Таму трэба ствараць адаптаваны кантэнт, удасканальваць навыкі навучэнцаў па выкарыстанні тэхналогій і ўкараняць гэтыя тэхналогіі ў навучанне.-0-

2018 год - ГОД МАЛОЙ РАДЗІМЫ
Віцебскі аблвыканкам
80 гадоў Віцебскай вобласці
Фізкультурна-аздараўленчы комплекс "Юнацтва-Ушачы"
 Ушацкая раённая газета "Патрыёт"
Дэкрэт №3 "Аб садзейнічанні занятасці насельніцтва"
УШАЦКАЯ РАЁННАЯ АРГАНІЗАЦЫЯ РГА «БЕЛАЯ РУСЬ»
70-годдзе
Санаторый "Лясныя азёры"
Мемарыяльны комплекс «Прарыў»
Адзіны партал электронных паслуг
Канцэпцыя нацыянальнай бяспекі Рэспублікі Беларусь
Адзіны дзяржаўны рэестр звестак аб банкруцтве
Электронная гандлёвая пляцоўка ТАРГІБЕЛ
Фонд міру
Прафілактыка насілля ў сям'і
Афіцыйны інтэрнэт-партал Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь
Сімволіка
Нацыянальны прававы інтэрнэт-партал Рэспублікі Беларусь
 Адзіны дзяржаўны рэгістр юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў
Дырэктыва №4
Інстытут